you can´t be me, I´m a ROCKSTAR

trots att mycket kan kännas skit ibland, man känner sig begravd i saker som måste göras, borde varit färdiga, eller som man gjort (men inte borde) så har jag nästan alltid en väg ut.

Jag drar på hög musik och dansar lite.
Jag kan ju förvisso inte dansa särskilt imponerande just nu, tack vare min fot.
MEHN (tony) sjunga med kan jag banne mig, och jag ska erkänna att knapprandet på tangenterna blir lite lättare/genomlidligare (inget ord va?) när jag drar på "Rock star" med N.E.R.D eller "Le Parkour" med Afasi och Filthy (uttalas med fördel "FilFy"....för att det blir roligare så)

Listen away. jag ska kramas med spotify lite :D

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0