osannolikhetsprincipen

ni vet att jag hatar många reklamer...

lite av detta kanske har att göra med att jag läst kursen "medieanalys" med en mkt bra lärare.

Det finns dock reklamer som jag "hatälskar". en av dem är den teliareklam, där en kille är "nyinflyttad"

Ni  vet säkert vilken jag menar. De har ingen musik till festen osv...
Ok, (tar sats)
1. han säger att "mina skivor har inte kommit ännu" ( men inte att inte anläggningen inte kommit, vilket betyder att han förmodligen har radio i alla fall )
2. han har "en låt" på sin stationära dator...COME ON! det är klart att man har fler låtar på sin dator, sparade, oberoende av anslutningar osv.

summa summarum; Han HAR musik. (jag vet att de bara vill göra reklam...men tänk lite)


En annan osannolik reklam är "Wella Care"
Jag tror inte för en sekund att det kommer sluta regna för att jag tvättar håret med just det schampoot.



Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det slutar regna när man använder det! Jag lovar!^^

2009-01-19 @ 22:42:02
Postat av: Anonym

vag analys

2009-01-19 @ 22:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0