rätt person på rätt plats.

I väntan på nyårskrönikan kan ni få en liten vits av mig.
jag har precis varit på gästföreläsning.
Den handlade om kriskommunikation.

Vår föreläsare jobbade som informatör på kärnkraftverket Ringhals...gissa vad hon hette?!
Jag ljuger inte  när jag säger att kvinnan på allvar hette      Stålnacke i efternamn.... förstår ni vad kul det är?
Anställning efter namn?

Eller nja det kanske bara är jag...

En annan kul/lite sorglig/pinsam grej är ju hur den fantastiska artisten ´Kleerup uppträdde på grammisgalan igår.
Jag säger inte att jag är fantastiskt samlad när jag festar till det med mina vänner.
Däremot sker det ju mycket sällan att jag super till det med vännerna på en direktsänd, riksomfattande TV-gala...

(Om ni undrar varför det går så segt med uppdatering beror det på att datorn hemma strejkar, så alla inlägg skrivs elsewhere...vilket inte blir så ofta eftersom jag och mitt gips mest är hemma. :)  )

Kommentarer
Postat av: Sparv

Måste säga att dina tankar kring namn var så långsökta att inte ens jag snappade upp det faktumet under föreläsningen... för övrigt hoppas jag din tur vänder snart ;)

2009-01-08 @ 15:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0