So strong...

Kvällen till ära bjöd Erica till middag hos henne, och vilken fest sen...god mat, bra samtal och och just DEN DÄR stämningen.
Jag och min vän Erica har aldrig skavt oss mot var4andra....alldrig någonsin sedan vi träffades, och det kanske inte är så underligt.
Jag och Erica har under kvällen kommit mer och mer fram till hur lika vi är och diskuterat djupheter.
Inte alls otippade slusatser, men skönt att avreagera sig och "catch up"
Erica, är för er som inte är införstådda en straffmästarkollega (från början) en vän till en vän (senare) en tjej som alltid ställde upp (insåg jag efter hand) och slutligen en vän för livet (något hon bevisar varje dag)

Tack för en hittills (och fortsatt) trevlig/underbar/fantastisk kväll Hjärtat!
/ Din duva i gbg


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0