T minus 0 days

Idag är det dags, nu ska min kompanjon "sexveckorsstöveln" av!

DEt känns faktiskt rätt skönt, inte särskilt vemodigt..men samtidigt lite spännande. Jag vet ju inte om fossingen tänker fungera hyfsat normalt och så.

kl.15 ska jag till sjukan och besöka dr.Martin, alltså inte min snygg-ortoped dr.Jacob,( vilket iofs kan vara bra, då jag tror att mitt och Jacobs framtida äktenskap skulle kunna skadas av vad han skulle fått se när gipset plockades av och ett sex veckor isolerat ben avslöjas)

Nu lagar sambodarling mat till oss och jag dricker kaffe. Återkommer senare


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Monixx

Skönt att bli av med gipset nu du! Äntligen!

Så KlaraKalas kan dansa loss igen. ;-)

Ha en bra dag och Lycka till nu!

2009-01-27 @ 13:01:26
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0