120 dryga mil senare...

KAnske var inte mitt senaste inlägg jättemuntert, men så är det ju ibland.

Sedan dess har det varit muntrare toner vill jag lova.
I torsdags styrdes Lous Volvo mot flygplatsen, och en och en halv timme senare landade jag på arlanda för att möta Ludde.

Torsdag; middag och tv med föräldrarna och systern

Fredag; vaknade AV MIG SJÄLV klockan kvart över sju, tvingade mig själv att ligga kvar i sängen till 8 iaf, upp, frukost, dusch, korsord med pappan och taxen. Efter det rullades det in mot estocolmo för lunch på härliga gamla non solo bar med Alex, trevligt. Sedan blev det roslagsbanan till täby och fikande på systers jobb. Promenad till Ellapark, middag med Gunnar, systern och föräldrarna, upphämtad av Ludde, hämtning av Ida och sedan till Luddes nya lya för drinkar och uppfriskande av gamla minnen. Efter ett par timmar inser vi att stan nog skulle vara kul (i typ en timme eller så)...alltså besökte vi Oxid en stund, sedan tillbaka till Ludde. Ett telefonsamtal kom liiite för sent, när jag redan lämnat stan...men man kan väl kanske inte få allt?

Lördag; Upp, hem, chill, korsord, dusch, in till stan igen middag och vin på surbrunnsgatan (i min gamla lgh), standup på norra brunn, tranan för att möta storebror och flickvän, efter en snabbvisit på ett totalt ÖVERFULLT Olssons Skor blev det istället efterfest hos dem, nattlig promenad till syster.

Söndag; Upp för brunch med syster och efter att ha konstaterat att typ ALLA i vasastan valt att äta brunch på just Hotel Hansson eller Sirap (vilket vi också tänkt) fick vi snällt gå till Waynes istället, vilket också var helt ok.
Hemmakväll med familjen...och thats it

Måndag; Upp på tok för sent, frukost, prat med pappan o mys med hunden, pappa kokade kaffe och gjorde semla till sin yngsta dotter, och körde sedan till Arlanda.
Nu är jag tillbaka i staden där det blåser och ska strax bort på fika hos fina Erica.

Uppdaterat och klart, har ni saknat mig?


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Delle

Klart jag saknat dig, darling!

2009-03-09 @ 22:26:10
URL: http://emerica.blogg.se/
Postat av: Emily

Sv: Ja det behöver väl inte ens kommenteras.



Förresten har jag onda aningar. På fredag ska jag verka lite kulturell och gå på teater, så jag kommer att missa våran man. Jag känner på mig att attahn kommer att komma då! Har du tid att övervaka?

2009-03-10 @ 12:29:26
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0