dansk marsipangris...

Ja, ikelispiken...jag har plockat upp det ;) sjukt kul.

Tänker dock inte skriva ut det sjukt roliga i det.

Sen onsdag, helt nykter och ensam på östergård...
Så vad gör jag?
Jo, först somnade jag (troligen av näringsbrist/blodsockerfall) när jag kom hem från skolan...kan bero på att jag glömt äta från det att jag vaknade, och när jag kom hem var klockan kvart i sex.
sen sov jag i ett par timmar, vaknade i en tom lgh.

Kvällen har varit mest surf och slökollande på tv, funderade på att städa..men sen försvann den tanken.

ska se om jag lyckas gå upp "tidigt" imorgon, gå en promenad (kanske balansbräda samt pilatesbolla mig) i ngn timme, koka gröt och sedan ta tag i dagen...vad tror ni?
Och framförallt...vad har ni gjort ikväll?


Over and Out

Kommentarer
Postat av: pg

mandelmassenasse

2009-03-12 @ 02:35:04
URL: http://pege.blogg.se/
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Määändemäääsenäääse! hahahaha

Robert Gustavsson is tha shit, säger jag bara!

2009-03-12 @ 06:53:51
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0