Esteteländet i mig...

Ja, klockan är egentligen på TOK för mkt, men ja...jag är fortf. vaken. illa.

Jag kan dock meddela att det här med de mest oroväckande cirkelrubbningarna börjat "ordna upp sig" nu iaf. skönt.

Jag kom ikväll att tänka på mitt svartvitfotande, och på mina arbeten jag gjorde när jag fotade som mest.
Som av en händelse var jag ju tvungen att glida runt på nätet och kolla "klassiska bilder". Och så snubblade jag på två av mina favoritfoton av den smått fantastiske fotografen Man Ray.  Glad blev jag.
Cellon (eller violinen) som vill symbolisera likheten mellan kvinnans form och en cello (violin)


och teardrops (i vilket enormt arbete lades ner på glaspärlorna och ögonfransarna)


Vad tycker ni?


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0