halv tre en söndagnatt...

då är man inte kaxig.
Eller jo kanske lite om man trots allt fortfarande är vaken.

Det är jag...är någon förvånad? Jag är faktiskt inte speciellt nära sömn alls tror jag. Eller jo kanske. Jag måste hursom försöka mig på lite sömn snart, annars blir dygnet sådär genomdumt igen.

Gårdagskvällen blev inte sådär jättespektakulär trevligt, men inte ngt fantastiskt direkt.
När vi började ge upp tog jag beslutt att jag istället för att gå en kort bit till MAlin och sova där skulle ta den långa promenaden hem, men däremot få vakna i min egen säng. Det var jag nöjd med i förmiddags.

Om jag behöver något att bli trött över (och då menar jag... "men, jag blir så trött!") kan jag ju alltid börja fundera lite på hur vissa situationer runtomkring har uppstått och hur de inblandade på bästa sätt skulle kunna tänkas lösa dessa.
För vare sig om det är situationer jag skapat helt själv, eller om jag bara har liiiite liiiite med det att göra så garanterar jag att jag har lätt för att bli mkt, mkt trött när jag grubblar på dem.
Typ såhär trött;



Det där hade f.ö. mycket väl kunnat vara jag, då jag är lite småkänd för att kunna somna i de mest udda ställningar, på de mest udda ställen.


Over and Out

Kommentarer
Postat av: frugan

Förresten, om du undrar varför jag varit så dålig på att kommentera, så har det inte gått! Jag har inte ens kunnat läsa din blogg ibland för då har det kommit felmeddelande. Skumt, men nu verkar det vara i sin ordning igen.

Tror det är någon slags konspiration mot just mig.

2009-03-23 @ 08:45:36
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0