Jag ger mig...

för den här gången alltså.
Nu vill jag verkligen skriva igen, så det får spela mindre roll att det inte ens är en fjärdedel av de som "brukar läsa" som har komenterat. (spelar sårad)

Jag lovade ju att jag hade en del att uppdatera om, kortfattat lyder det som följer;

Kaffe - Kaffe är nog en av de saker jag skulle ha svårt att leva utan, kunde jag så skulle jag ev. gifta mig med kaffe. Det kan i framtiden bli svårt för ev. karlar att förstå att de nog inte riktigt kan mäta sig med kaffe.
Ölpromenad - Det är nog inga som helst konstigheter att man efter att ha blivit friserad ger sig ut på en promenad i snön för att hämta lite öl för att man ska spela lite monopol. (vi behöver inte snacka om hur partiet gick)
Slipsar - Det känns heller inte som ngt konstigt att det en måndagkväll ligger ett femtiotal slipsar på golvet i vår lägenhet, brevid tre sprayflaskor och en portfölj. Dessa slipsar sitter (efter en del svårigheter) uppe runt om på campus som en marknadsföringskampanj för KAD (kårens Arbetsmarknadsdag) Ni kan kalla mig, lina och emmie för slipsgerillan om ni vill.
Hustrumaterial - I samband med slips-fixandet tog jag upp mina gamla slips-knutarkunskaper och jag kan avslöja att jag numer är en riktig hejare på att knyta slips BÅDE på mig själv och på andra. Det är en viktig egenskap hos en framtida hustru tänker jag, hur ska man kunna leva lyckligt tillsammans om kvinnan inte kan knyta slips?

I helgen har vi varit på utbildning med staberna på tylebäck, kul som fan och förhoppningsvis riktigt givande för de blivande staberna.
Definitivt teambildande för oss i ÖS också och jag tror att året kommer bli kanonkul...Men jag veeeet inte!


Det har hänt en massa mer saker, fast jag tar det lite lugnt nu, för er skull.



Over and Out

Kommentarer
Postat av: frugovich

Nu gick det plötsligt upp för mig vad som saknas i mitt förhållande! Jag kan inte knyta en slips! Damn, tänk om elsk kommer att lämna mig nu?

Isåfall kommer jag med hela bagaget ner till dig och invaderar.

2009-03-02 @ 14:13:42
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0