Någonstans i närheten av redigeringsrum 7...

finns det en mikrovågsugn.

Där var jag precis och hämtade min "Findus ostschnitzel med tärnad potatis,bearnaise och broccoli".
Jag sitter alltså på skolan (i media givetvis) och äter dagens första måltid. Det är frysmat inhandlad hos våra kära vän "Chippen". Lina är också här.
Varför sitter vi en måndagkväll och äter frysmat i R-husets mediasal? Jo, för vi måste skriva PM tills imorgon eftermiddag.
Vi vet inte vad vi ska skriva, men det löser sig nog.

ikväll blir det bio, Män som hatar kvinnor...jag är pepp, fast som vanligt inte lika pepp som min kära vän Pernilla "PG" Gustavsson. Å andra sidan är det NOG ingen som är det.

Nej, nu ska jag väl äta lite, sedan plugga.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0