Nuförtiden...

har vi alldeles för få maskerader och temafester tycker jag.
Jag gillar att klä ut mig (höll jag på att säga, innan jag kom på att det lät lite suspekt)

Nej men allvarligt, inte varit på gasque på länge, ingen maskerad, inget kalas med tema.
Taskigt tycker jag, då jag blir helt tokigt glad när jag får klä ut mig.
vinna pris brukar jag göra också.

som senast det vankades maskerad...
 


Nu känns det dock som att mina ögon börjar ge upp, så jag ska kolla klart på "Always sunny" med Lina, sen blir det sängen. miaou.



Over and Out

Kommentarer
Postat av: Louise

Inte för att det är någon maskerad, men nästa vecka får vi gå in i våra andra jag..Pepp!

2009-03-17 @ 11:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0