Q and A of the day...

Jaha, då har det äntligen ramlat in en fråga till mig.

Krägg skrev; ok, jag har en fråga, vad tycker du om lärarstudenter?

JAhaja, då ska jag svara alltså.
Jag känner inte att jag har en åsikt gällande alla lärarstudenter i världen, men jag misstänker att du menar vid Högskolan i Halmstad. Inte heller där har jag en stående åsikt som gäller alla.
Jag ska dock göra mitt bästa att svara iaf.
Det finns lärarstudenter som jag kommer väldigt bra överens med; Vic och Evelina (killer queen) är bra exempel på sådana. Sedan finns det lärarstudenter jag inte drar lika jämnt med. En ruggigt snabb kille som liknar en halvkänd norrlänning är ett sådant exempel. Så jag tror att man helt enkelt får sammanfatta det att det är lite olika, beroende på person. Hoppas du är nöjd med det ´svaret.



Over and Out

Kommentarer
Postat av: Säk-chef den äldre

Vem är Stänga-av-vattnet-i-Nissan-gubben?

2009-03-21 @ 18:23:50
Postat av: pg

hyffsat nöjd iaf.. kanske int var riktigt svaet jag hoppats på;) hahaha

2009-03-21 @ 18:23:50
URL: http://pege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0