Good intentions

Jaja, det gick sådär att komma upp innan 9... men jag skyller helt och hållet på min alldeles fantastiskt sköna säng jag har hos mamma och pappa. Den är svår att slita sig från helt enkelt.

Hursom så är promenad och sånt avklarat och jag håller i skrivande stund på att skriva ut ett ex av grupp 3s projektrapport, eftersom vi ska opponera på denna.
Dock tror jag att närsomhelst (ja NU tillochmed) tar pappret slut i skrivaren. jaja. fylla på bara.

Jag tänkte helt enkelt ta mig en kopp kaffe (eller fem) och sätta mig i solen på kommandobryggan och titta på folk och läsa om Morfars Bar och Cafe´.

Om en dryg timme kommer min USA-storebror och hans fru hit också. Trevligt.


Vad har ni för er idag?



Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0