Sugen

Herrejeflar vad shoppingsugen jag blev när jag tog med mig brorsans amerikanske fru till Täby Centrum idag, hittade en massa grejjor.

Tyvärr så kan jag inte tillåta mig shopping just nu. Men titta går ju, dessutom fyller jag snart år ;)

En kul överraskning var att H&M nuförtiden har SNYGGA bh i strl D...något som inte funnits förr. Förut kunde man kanske hitta typ tre olika modeller i den strl. Och alla var but-ugly tant-bh.
NU finns det dock snygga. Weeey!
Då kanske man kan kolla utbudet där lite bättre nästa gång.



Over and Out

Kommentarer
Postat av: frugan (den svenska)

Jag har också uppmärksammat detta och faktiskt kunnat köpa en bh på H&M för första gången på lääääänge. Visserligen fick jag truga ihop tuttarna rätt rejält för att dom skulle rymmas i en D, men ändå. Det är pärlor och mönster på den! (Eufori) Inga spännband över axlarna och inget spetsbroderi a´la mormor.

2009-05-07 @ 21:14:17
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0