Vill du ha FLER män?

I en sådandär alldeles fantastiskt irriterande reklam i ramen på en hemsida fanns det en annons för feromonparfym... Jag tror inte jag ens hade lagt märke till den om inte rubriken hade varit;

Vill du ha mer män?

sedan löd texten ;
"

Vill du öka din sexuella attraktionskraft? Med hjälp av vår feromonparfym är detta möjligt! Feromoner är ett naturligt ämne som alla människor avger för att locka sexuella partners.

RECENSION! Aftonbladet testar vår feromonparfym och ger den fyra plus! Läs testet här! "
 
Alltså, MER män...det heter väl FLER män?!
Dessutom är det för mig smått otroligt att jag kan avgöra om detta skulle hjälpa just MIG, eftersom alla människor avger olika mycket/stark lukt. Alltså fungerade det kanske för aftonbladets testpersoner...men det säger inget om hur det skulle fungera för mig. Jag är inte övertygad.



Over and Out


Kommentarer
Postat av: frugan

Varför kan folk inte skriva?

På ett community för oss lappjävlar hade en kille skrivit på ett skrämmeddelande: "Det är fan farligt att plugga 24 timmar i sträck?"

Jag svarade: "Det är nog bäst att du fortsätter så du lär dig skillnaden på en fråga och ett konstaterande"

Killen svarade igen: "Öhh, vadå hur vet man att det inte var ett konstaterande då. För övrigt hatar jag svensk lärare"



Dom hatar nog honom också.

2009-05-07 @ 08:15:04
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0