Wake-up call?

Jag ska snart slita mig från datorn och se ett avsnitt CSI, sedan blir det sängen.

Imorgon hade jag dock tänkt komma upp tidigt (mellan 07.30 och 9 typ...man kan ringa efter 8 om man vill),
gå morgonpromenad, äta bra frukost och stretcha.
Jag har idag nämligen känt mig tjock.
På riktigt.
Jag brukar aldrig gå och tänka på sånt, men så bara kom det.
Har gått och blivit sådär löjlig helt enkelt.

Jaja, det har ju aldrig skadat att försöka bli lite mer hälsosam, så så får det helt enkelt bli.
Tilläggas bör dock att jag aldrig har varit en såndär kilojägare...jag bryr mig inte om vad det står på vågen, sålänge det känns bra i kroppen. Sen är det ju faktiskt strandsäsong snart...

Då är det ju trist att se ut såhär


Eller ja trist för mig...troligen kul för alla andra.



Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0